reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Ilavská

Lucia Ilavská

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obyčajné dievča v neobyčajnom svete Zoznam autorových rubrík:  Blondína na cestáchŽivot so psomSúkromnéNezaradené

reklama

Blondína na cestách

Tri dni a dve noci

Lucia Ilavská

Tri dni a dve noci

Tri dni a dve noci v džungli. Neuveriteľné! Nechcelo sa mi veriť, že zažijem niečo tak úžasne romantické a dobrodružné. Moja fantázia už bežala s vetrom o preteky a len z diaľky som počula výstrahu agentky predávajúcej výlet: „You will suffer, but you will have experience. Ako v tranze sme v momente jednotne, bez akýchkoľvek námietok, platili 3 dňový pobyt v džungli v okolí Chiang Mai.

  • 19. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 063x
  • 3
Únos z mesta – cesta na sever

Lucia Ilavská

Únos z mesta – cesta na sever

Po dvoch dňoch strávených naháňaním Budhov v Bangkoku som celým srdcom túžila nahradiť tú mestkú džunglu niečim pokojnejším. Podobné pocity som našťastie nemala sama. Naša sloboda mala byť však ešte riadne vykúpená.

  • 6. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 138x
  • 0
Mestská džungľa

Lucia Ilavská

Mestská džungľa

Autá, smog, hluk a množstvo ľudí. Na chrbte mám na môj vkus priťažký ruksak. Tričko je okamžite po opustení klimatizovaného letiska mokré, vlastne som celá nejaká mokrá a lepkavá. Vymotať sa z letiska je vcelku zábavné. Použili sme vzhľadom na šetrenie asi všetky možné spoje - od kyvadlovej dopravy cez miestne spoje až po skytrain. Prechádzame podivnými ulicami a hľadáme náš hostel. Do nosa sa mi vkrádajú neznáme vône zo stánkov na uliciach. Tieto vône sa mi v nasledovné dni stanú spoločníkmi pri brázdení ulicami Bangkoku. No slinky sa mi v ústach nezbiehajú a pristihujem sa, ako zadržiavam dych.

  • 29. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu