reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Ilavská

Lucia Ilavská

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obyčajné dievča v neobyčajnom svete Zoznam autorových rubrík:  Blondína na cestáchŽivot so psomSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Čarovné odmietnutie

Lucia Ilavská

Čarovné odmietnutie

Odmietnutie je čarovná vec. Po vyrieknutí  tých známych zázračných slov sa mením na trpaslíka. Na malinkého trpaslíka, čo sa cíti  tak hlúpo a bezvýznamne. Úžasné  motýliky v bruchu, ktoré si šťastne poletovali v mojom vnútri, umierajú. V momente ich smrti sa menia na kopanec do bruchu, ktorý ma zlomí na pol a ja len márne lapám po vzduchu.

  • 4. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Nerozumiem...

Lucia Ilavská

Nerozumiem...

  • 22. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 010x
  • 7
Thajsko na obzore

Lucia Ilavská

Thajsko na obzore

Thajsko nebola nikdy moja vysnívaná destinácia. Zdala sa mi vzdialená a cudzia. Nič som o nej nevedela, a preto, keď voľba padla na túto krajinu, nebola som dvakrát nadšená. Možno to bolo aj tým, že pôvodný cieľ našej cesty – Peru, bolo to pravé orechové pre mňa. Snívala som o Peru a sklamanie, že tam po polroku príprav  nepôjdeme, bolo veľké. Thajsku nedávala veľké šance. Avšak predstava, že by so tento rok ostala bez cestovania, bola desivá, a tak som sa pridala.

  • 28. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Deň Blbec

Lucia Ilavská

Deň Blbec

Pondelok som mala taký malý deň blbec. Všetko, do čoho som sa pustila, mi išlo doslova „od ruky. Človek by neveril čo všetko sa dá v priebehu jedného dňa zmrviť.

  • 15. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Čierna diera v mojej izbe

Lucia Ilavská

Čierna diera v mojej izbe

Každý večer, tesne pred tým ako sa poberiem do tej známej snovej krajiny, nastavím si svoj prenosný a všadeprítomný budík. Od istého času si ho však nastavujem o polhodinu skôr ako je nutná doba vstávania. Ak si však myslíte, že je to preto, že sa chcem o polhodinku dlhšie váľať v posteli, tak to ste riadne vedľa. Niežeby som to nemala rada, ale nemám na to jednoducho čas. Hlavným dôvodom tohoto môjho činu je: Niekto mi totiž v mojej izbe zákerne kradne ČAS. Áno, mám tam čiernu dieru, kde mi mizne čas. Jednoducho sa bez dôvodu a bez stopy strácajú drahocenné minúty, za ktoré by ste ráno dali aj svoju dušu.

  • 2. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Prvé tankovanie

Lucia Ilavská

Prvé tankovanie

Tankovanie má niečo do seba. Je to taký mystický úkon, vždy som obdivovala, ako šoféri sebavedome vystúpia zo svojich tátošov, otvoria pomaly nádrž (alebo ako sa to volá), tankujú a pritom sa obzerajú po pumpe a obdivujú ostatné autá (toto je pre mňa tiež nepochopiteľné, veď auto ako auto, ale muži boli vždy zvláštny, vedia sa nadchnúť nad hromadou plechu na štyroch kolesách) a nakoniec ladným krokom prejdú zaplatiť do pokladne.

  • 14. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ako sme o podvozok prišli

Lucia Ilavská

Ako sme o podvozok prišli

Niektoré udalosti ovplyvnia náš život na pekných pár mesiacov. Nie že by nás do smrti poznačili a vracali sa nám do snov ako nočné mory, len Vám budú  v najbližších mesiacoch dosť často trepané o hlavu. A to nie je všetko. Zákerne Vám ich budú blízke osoby aj v ďalekej budúcnosti pripomínať či už pri ohni, rodinných oslavách alebo iných špeciálnych príležitostiach  a vy sa zase raz budete cítiť trápne (teda ak ste sa niekedy prestali cítiť trápne a  môžem použiť slovíčko zase).

  • 14. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu