reklama

Čierna diera v mojej izbe

Každý večer, tesne pred tým ako sa poberiem do tej známej snovej krajiny, nastavím si svoj prenosný a všadeprítomný budík. Od istého času si ho však nastavujem o polhodinu skôr ako je nutná doba vstávania. Ak si však myslíte, že je to preto, že sa chcem o polhodinku dlhšie váľať v posteli, tak to ste riadne vedľa. Niežeby som to nemala rada, ale nemám na to jednoducho čas. Hlavným dôvodom tohoto môjho činu je: Niekto mi totiž v mojej izbe zákerne kradne ČAS. Áno, mám tam čiernu dieru, kde mi mizne čas. Jednoducho sa bez dôvodu a bez stopy strácajú drahocenné minúty, za ktoré by ste ráno dali aj svoju dušu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Presný opis miesta činu je nasledovný: Niečo nedefinovateľné ráno pod mojou posteľou začne vydávať hrozný hluk (a nie sú to robotníci, ktorí už neviem koľký rok stavajú budovu oproti môjmu oknu, človek by si myslel, že to bude mrakodrap), ktorý sprvoti ani nepostrehnem, až keď sa jeho intenzita stupňuje, s panikou si uvedomím, že niečo nie je v poriadku a s veľkou nevôľou sa vraciam z krajiny snov. Snažím sa uvažovať (teda neviem či sa to ráno dá nazvať uvažovaním, jednoducho len prehľadávam zobudené časti hardwaru) a spomenúť si, čo by to mohlo byť, čo vydáva ten príšerný zvuk. Oči nerozlepím, aby som sa náhodou celkom neprebudila a nesmelo rukou šmátram v domnelom mieste činu. Konečne som to našla. Chvalabohu, je to len budík!!! Žiadny mimozemšťania, žiadna umierajúca myš a dokonca ani siréna varujúca pred neodvratnou hrozbou...len budík.... nič viac. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz prichádza zlomový moment.  

V polospánku dokážem len vymrštiť ruku (pravdupovediac nie je to vymrštenie, len spustenie ruky na zem) a hľadám, hľadám zdroj toho príšerného zvuku. Kedysi som si dávala mobil na stôl, ale časom som zistila, že mi robí značný problém vystrieť ruku do výšky stola a aj v tom bordeli čo mám na stole (samozrejme pracovný bordel), bol vôbec problém nájsť ho. No trošku som odbočila. Takže rukou sa mi podarí nájsť prostriedok, ktorý ma má zobudiť, chytím ho, vypnem a pokladám na zem. Pomaličky sa obraciam z jedného boka na druhý, ešte na minútku si vychutnávam to blaho môjho vankúša a vstávam. Pomaly spúšťam nohy a dávam sa do sedacej polohy. Zoberiem opäť mobil do ruky, pozriem na display a v tom šok! Už nie je 06:00, ale na display svieti 06:30. Je to možné? Chápete to? Malá rekapitulácia: 06:00 vypnutie mobilu, 06:30 sedacia poloha! Z toho aj pri mojej „skvelej" matike vychádza 30 minút je niekde v ... Niekde mi zmizla pol hodina! Ježkove oči, čo teraz, čo teraz? Kde len môže byť? Na koho sa obrátiť?  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Stratený čas sa vraj nikdy nevráti a takto ja vám každodenne, v čiernej diere mojej izby prichádzam o čas. Dnes sa to dokonca zákerne zvýšilo na 60 minút. Ak to bude takto pokračovať, kde skončím? Budem musieť požiadať o zmenu pracovnej doby.

Lucia Ilavská

Lucia Ilavská

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obyčajné dievča v neobyčajnom svete Zoznam autorových rubrík:  Blondína na cestáchŽivot so psomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu