reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Ilavská

Lucia Ilavská

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obyčajné dievča v neobyčajnom svete Zoznam autorových rubrík:  Blondína na cestáchŽivot so psomSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ráno po tom

Lucia Ilavská

Ráno po tom

Krátke zhrnutie predchádzajúcej noci: preparkovanie auta, neosvetlený pník a strhnutie prednej nápravy (brat ma upozornil, že to nebol celý podvozok, Ifča až tak šikovné nie sme ;o), vlastne sme Hviezdy a nič sa nestalo). Toto všetko mi behalo hlavou, keď som zaspávala v senníku spolu s ďalšími 8 ľuďmi. Jediné čo ma v danej chvíli držalo nad vodou bola myšlienka: „nič nie je také zlé ako sa na prvýkrát zdá“ alebo „žiadna kaša sa neje taká horúca, ako sa navarí“. A s týmto sa mi podarilo zaspať vo viere, že to len strašidelná tma dávala autu spomínaný výzor, bol to len výplod fantázie...

  • 20. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Vtedy v oblakoch

Lucia Ilavská

Vtedy v oblakoch

V momente nástupu do lietadla som cítila ako mi zamrzol úsmev na tvári. Viete to je ten šok čo zažijú vaše mimické svaly. Jednoducho by najradšej začali kričať a strúhať grimasy ako keď jeme citrón, ale ostanú len v stave v akom boli tesne pred šokom. Vidím sa ako mávam Ifči, ktorá je v bezpečí vonku a šialene ma fotí (neviem prečo nie je to naposledy). Stihnem ešte zamávať a dvere sa zatvárajú. Jedine čo ma povzbudzovalo k tomu, aby som nezačala podliehať panike bola kopa mužských vedľa mňa. Počkať, vlastne som jediná žena v lietadle. Peknééé. Hm vyzerajú pekne v tých kombinézach a...lietadlo sa odliepa od zeme a ruší ma v mojich povrchných úvahách.

  • 31. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 957x
  • 3
Príručka prežitia v aquaparku

Lucia Ilavská

Príručka prežitia v aquaparku

Ak si  hneď na začiatku uvedomíte skutočnosti tejto krátkej príručky prežitia, máte postarané o to, že sa zbytočne nebudete trápiť v aquaparku malichernosťami (teda nie pre nás nežné pohlavie) ako sú situácie, keď sa znenazdajky ocitnete hore bez, budete vyzerať ako vorvaň uviaznutý na plytčine, rozbijete si pery či Vám vyhŕkne „niečo z nosa.

  • 15. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 676x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu